divendres, 5 de febrer del 2010

dimecres , 3 de febrer , al Born




Companys aquarel.listes i seguidors del blog ,

El barri de la Ribera , es el que més m'agrada de Barcelona per a pintar . La llum que entrave als carrerons avans d'ahir al dematí , ere molt bona. Si es pintave rápid , no calie inventar res .

A cops , vaig a pintar sol a aquest barri - amb el meu "caballet ambulant" , es un "plis -plas" que diu el nostre profe José Martín -. I tenía fetes unes taques de les arcades del carrer Del Rec . En volguer continuar aquesta pintura, una gran furgoneta em va tapar . Em vaig girar i vaig pintar el carrer Flassaders , que amb una perspectiva de carrer molt llarc i estret, m'estalviaba balcons i finestres i el que tenía de més atractiu , ere la llum del fons , l' ombra de la cantonada del mitg del carrer .. i el terra moll. Res em a sortir pro be

Mostro les dos obres : recient fetes al carrer , i retocades i signades a casa . La de Flassaders , en volguer-la retocar a casa , sobre tot el terra , a perdut una mica de frescura . La de El Rec , es salvatge -fauve !- i en retocarla , no es note gaire-be diferencia .. tret d'uns colomets inventats , i la signatura !

A tots, motivació i bona pintura !!

3 comentaris:

  1. Muy bien Aleix. Me gusta especialmente el de la calle Flassaders. Tanto el retocado como el que no (el no firmado lo prefiero porque es mayor el contraste).
    Ya te dije en miércoles, que para mi es uno de los que más me han gustado tuyos.
    Adelante!!! y... sigue exibiéndolos!
    Un saludo.

    ResponElimina
  2. Aleix, vas treballar molt! Ets ràpid, i vas sobre segur del què vols.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.