dimecres, 3 de febrer del 2010

Carrer Formatgeria II- Barcelona

DSC_1373
Aquarel·la 35 x 22 cm. Paper Bockingford de 300 gr. gra fi.
Aquest carrer ja l’havia pintat en una altra sortida amb la colla, pero en sentit contrari. Avui m’ha captivat el joc de grisos d’aquestes parets velles desde la penombra. El capritx m’ha obligat a aguantar durant tot el matí el fred humit del dia agreujat per la falta absoluta ni que fos d’un fugisser raig de sol.

Esta calle ya la había pintado en otra salida con el grupo, pero en sentido  contrario. Hoy me ha cautivado el juego de grises de estas viejas paredes, desde la penumbra. El capricho me ha obligado a aguantar durante toda la mañana el frío húmedo del día agravado por la ausencia absoluta ni que fuera de un fugaz rayo de sol.

2 comentaris:

  1. Hola Rafel, soc la Teresa i fa uns quants dimecres que soc a "la colla". Penjo les aquarel·les dels dimecres en el meu blog "quatre taques i un gargot" però m'agradaria, si ho considereu adequat, penjar-les també en aquest.
    Ja em direu alguna cosa.
    Felicitats per "la colla" i felicitats pel blog.

    ResponElimina
  2. Hola Teresa, al pertànyer a la colla, ja et dóna dret a estar dins del bloc. Quants més serem més riurem. Per a poder entrar, m'hauries de fer saber el teu e-mail, quan jo el tingui rebràs una invitació per a entrar-hi, amb les indicacions per a fer-ho. Quan estiguis dins, podràs actuar com si fos un bloc teu, però amb la salvetat de que només podràs actuar sobre els treballs o fotos que tu hi posis. Sempre tindràs el control del que pengis, pero no sobre els treballs dels altres companys.
    Benvinguda a la colla i al bloc.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.