dijous, 9 de juny del 2016

Mongat


15 comentaris:

  1. Un bello rincón con sombra, muy bien entonado en Azules.
    Un buen abrazo

    ResponElimina
  2. Me llaman mucho la atención esos azules! Son muy mediterráneos. Está bien. Una buena composición.

    ResponElimina
  3. Tant el tema com els colors no podien ser més etiuencs!
    Fantàstica aquarel·la
    Salut
    Eduard

    ResponElimina
  4. Molt bona la jugada dels blaus. No se que has fet però ara es veu molt be!

    ResponElimina
  5. lo de los blaus está muy bien y también muy bien la composición de masas.

    ResponElimina
  6. "Rhapsody in blue"! Josep, has fet una aquarel.la estupenda. M'agrada molt!

    ResponElimina
  7. "Rhapsody in blue"! Josep, has fet una aquarel.la estupenda. M'agrada molt!

    ResponElimina
  8. Sinfonía de azules sobre un excelente dibujo y composición. Felicidades!

    ResponElimina
  9. Josep, has píntat una gran aquarel.la que amb el blau i els diferents valors queda tot definit i molt artistic, una demostració impresionant. La composició és especial i m'agrada molt.
    Felicitats.
    Per circunstancies vaig anar d'hora i vaig marxar d'hora, pero vaig tronar l'unica ombra.

    ResponElimina
  10. Certament es el color dominant del grup de casones, del lloc.
    Molt bona interpretació, en una composició arriscada i
    contundent.
    Sentida i ejecutada amb art, i profun ofici, amic PINTOR.

    ResponElimina
  11. Bona composició, i un color arriscat però amb un resultat molt bó i original que l'hi dona un aire especial.

    ResponElimina
  12. En vem parlar Josep Planes, un dels meus acompanyants de tren, els blaus exquisits i una composició molt convincent, molt bona neta i del caliu del poble. Amunt!

    ResponElimina
  13. Gorge Gershwin, l'any 1924 quan va composar "Rhapsody in blue", encara la fotografia era en B/N. Avui podem treure'n més matisos a les imatges. Ho he comprovat amb la teva "partitura" i sona molt bé en estèreo. Si vols, t'envio la mostra per què la teva habilitat llueixi "comme il faut". Tú diràs.

    ResponElimina
  14. Així sona: https://www.youtube.com/watch?v=eFHdRkeEnpM

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.