Vuelvo a comentar -y para no hacerme pesado creo que será la última vez-, que las fotos sufren en ocasiones de una falta de ajustes de blancos. En esta ocasión la oscuridad central aparece negra. En el original era tierra tostada y la parte de la calle, a la que da verticalmente la luz era más clara.
Totalmente de acuerdo con la reflexión de José Luis. La vi mientras intentabas rebajar esa oscuridad. Pero de todas formas es una magnífica composición y una acuarela buena e impactante por esa sombra exageradamente pronunciada por los caprichos de la foto. Muy bien Eduard!
Sin ver el original no se puede juzgar si la sombra es un color u otro, si que es cierto que la fidelidad del color tambien tiene que ver con la reproducción fotográfica. A pesar de todo es una muy buena acuarela
Gràcies als tres. Està clar que tinc un problema amb les ombres, amb la manera d'aconseguir uns grisos suficienment eficients per donar els efectes de contrast desitjables. Salut. Eduard
La reproducció d’imatges amb càmera digital permet ajustar els tres colors bàsics per tal de compensar situacions externes de tota mena (llum d'una làmpada, poca lluminositat, reflex del paper...). Normalment, fins ara, els telèfons no duen un programari tant complert com per fer aquest ajust. En canvi les càmeres digitals "estrictu sensu", actualment totes incorporen aplicacions per compensar i resoldre això. M’he permès copiar la teva imatge i carregar-la a la meva càmera per fer una compensació automàtica de blancs. T’envio per @ el resultat.
esa fuerte sombra le da una grandeza a la pintura y con ella tiene se gana mucho la vi el original y por supuesto que es mucho mejor quelo que aqui vemos
esa fuerte sombra le da una grandeza a la pintura y con ella tiene se gana mucho la vi el original y por supuesto que es mucho mejor quelo que aqui vemos
Vuelvo a comentar -y para no hacerme pesado creo que será la última vez-, que las fotos sufren en ocasiones de una falta de ajustes de blancos. En esta ocasión la oscuridad central aparece negra. En el original era tierra tostada y la parte de la calle, a la que da verticalmente la luz era más clara.
ResponElimina(O quizás sea culpa de mi monitor, no sé...)
Totalmente de acuerdo con la reflexión de José Luis. La vi mientras intentabas rebajar esa oscuridad. Pero de todas formas es una magnífica composición y una acuarela buena e impactante por esa sombra exageradamente pronunciada por los caprichos de la foto. Muy bien Eduard!
ResponEliminaSin ver el original no se puede juzgar si la sombra es un color u otro, si que es cierto que la
ResponEliminafidelidad del color tambien tiene que ver con la reproducción fotográfica.
A pesar de todo es una muy buena acuarela
Gràcies als tres. Està clar que tinc un problema amb les ombres, amb la manera d'aconseguir uns grisos suficienment eficients per donar els efectes de contrast desitjables.
ResponEliminaSalut.
Eduard
Eduardo, gracias por la visita, agradable y constructiva, deseo
Eliminasaber el número de tu tel. para estar en comunicación contigo.
Muchos abrazos
Una visita encoratjadora. El meu teléfon és el 93 241 28 64
EliminaSalut.
Eduard
L'autor ha eliminat aquest comentari.
EliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaLa reproducció d’imatges amb càmera digital permet ajustar els tres colors bàsics per tal de compensar situacions externes de tota mena (llum d'una làmpada, poca lluminositat, reflex del paper...).
ResponEliminaNormalment, fins ara, els telèfons no duen un programari tant complert com per fer aquest ajust. En canvi les càmeres digitals "estrictu sensu", actualment totes incorporen aplicacions per compensar i resoldre això.
M’he permès copiar la teva imatge i carregar-la a la meva càmera per fer una compensació automàtica de blancs.
T’envio per @ el resultat.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaNO se, no se... a mi me gusta y punto pelota!
ResponEliminaesa fuerte sombra le da una grandeza a la pintura y con ella tiene se gana mucho la vi el original y por supuesto que es mucho mejor quelo que aqui vemos
ResponEliminaesa fuerte sombra le da una grandeza a la pintura y con ella tiene se gana mucho la vi el original y por supuesto que es mucho mejor quelo que aqui vemos
ResponEliminaEduard, el contrats de l' ombra és potent, pero també ho és la llum, en conjunt m' agrada molt
ResponEliminaA mí, m'agrada molt, es veritat que la foto no l'hi fa justícia per la tonalitat blava que l'hi ha donat, però es veu que l'original está força bé.
ResponEliminaJoan Mª: Mira estic molt parat dels contrastos aconseguits. El dia era adient. I Tú ho vas fer molt bé.
ResponEliminaNo parlem més de l'ombra!
ResponEliminaEn conjunt una aquarel'la molt bona tant pel que fa a la composició, com al tractament sintètic