dimecres, 15 de juny del 2011

sarrià, acàcies sota el campanar

6 comentaris:

  1. Un trabajo sutil, prometedor y muy agradable tanto en la mancha, como la composición.

    ResponElimina
  2. Teresa, la foto no l'hi fa justícia, peró et felicito, ja et vaig dir en directe que m'agradaba, es molt original com has fet el campanar surtint de darrera l'arbre i el colorit que tenía. Tons!

    ResponElimina
  3. Tonet,
    Lo que no se te ocurre a tí... eres un genio!
    Mushus!

    ResponElimina
  4. La teva obra al natural és molt millor ja que es veia el pleg del paper, amb tot, m'agrada el "divertimento" del marc.

    ResponElimina
  5. Punyeta, que bé! Una lliçó pels que creuen que quatre ratlles i quatre taques les sap fer tothom... que n'aprenguin, que no és tan fàcil com diuen.

    ResponElimina
  6. companys, gràcies per l'aportació, per variar sempre amb el temps comptat,
    A Colomer gràcies per les punyetes, són tant difícils com les veritats com un puny i ho saps de sobres, admiro la teva delicadesa i fermesa en el traç, la teva netedat.. i sóc tan a l'inrevés....

    és veritat teresa, però no vaig trobatla manera idònia per fotografiar, era absorta en el marc, allò que sempre s'ha de tenir en compte

    te lo pregunté una vez genio o mal genio? tanto monta monta tanto

    montanñá recordo la teva afirmació, no les tenia ni les tinc totes però agraeixo el suport

    antonio, sútil y prometedor, de acuerdo haber cuando realizo la promesa

    tonets x tots, a dojo, ja que no hi ha temps per floritures

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.