dijous, 4 de novembre del 2010

PLAÇA CONCORDIA 3-11-2010


Hola colla !!

Esta semana no pude terminar mi acuarela en el lugar porque tardé mucho rato en montar mi caballete, antes de hacerlo, debido a la visita de las amables reporteras de TBV, empecé con un boceto en mi "moleskine" y cuando me dí cuenta ya era muy tarde, hice el primer motivo que ví en la misma plaza y no estoy muy contento del resultado, pero como dice Antonio, ¡ la próxima será la mejor !

Adjunto el apunte y la acuarela, ¡ me quedo con el apunte !

14 comentaris:

  1. Tots dos m'agradan Lluïs , L'aquarel.la s'aprope més a l'hiperrealismeque que a la frescura de l'aigua que també es preconitze

    ResponElimina
  2. hiperealisme! la paraula mágica que mai he volgut dir, endavant muntanñá, sí que és bona encara que pel trista, el dibuix bé però pel meu criteri no tant, què hi farem!
    tonet

    ResponElimina
  3. lluïs potser am quedo amb el dibuix, semble mes espontani, de tota manera l´aquarel.la com sempre bé en tot.

    ResponElimina
  4. Pues, por no haberla podido terminar, te quedó muy bien. Sí. Mejor la acuarela que el boceto.
    Es la ventaja de presentar dos cosas, si no gusta una está la otra. Lo malo es cuando no gustan ninguna de las dos.

    ResponElimina
  5. Um fa ràbia no poguer llegir el titol de la tercera revista de la segona filera, a la esquerra de la porta perquè no puc ampliar més la foto, però a la teva aquarel.la segur que hi era. Quina passada! No se com pots, amb el temps de que dispusem, arribar a aquest detallisme. Tens un do. Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Me gusta mas el apunte, claro que la acuarela es una maravilla de detalle, a ver si aprendo contigo algo de realismo.
    Un abrazo

    ResponElimina
  7. Ya veo que te gusta mucho el gris payne, pero esta vez has sido demasiado generoso!

    ResponElimina
  8. Gracies Aleix, m'elegra que t'agradin les dues,en aquesta ocasió no estic d'acord amb tú perque l'aquarel·la la trobo fatal, peró gracies per el teu comentari. Una abraçada !!

    Teresa, gracies també perque has trobat "bona" l'aquarel·la (no hi ha com tenir amics-es...)tens raó en dir que es triste, dius que ho es "un pel", peró jo diría que ho es molt. En quan al dibuix, ja sabem que tenim diferents criteris en aquest tema peró ara potser estem d'acord, jo també el veig correcte encara que no es bo del tot, sobretot perque el color el desmereix molt. Tonets!!

    ResponElimina
  9. Jordi, m'elegra que t'agradi el dibuix, en quan a l'aquarel·la, repeteixo lo de que no hi ha com tenir amics. Gracies per el teu comentari.
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  10. Gracias Joshemari! Es bueno que haya gustos distintos, de otra manera todos los cuadros se tendrían que hacer igual, me ha sorprendido que prefieras esta acuarela que hice con muy pocas ganas, entre todos vais a conseguir que me guste
    a mí también.
    Un abrazo!!

    ResponElimina
  11. Gracies Albert, ja he dit que el vaig acabar a casa, tinc que dir que en poc temps més, perqué el detall no es lo que sembla, els llibres només son "garegots" verticals i horitzontals i ja fan el seu efecte. M'alegra que t'agradi.
    Una abraçada!!

    Cristina, estoy de acuerdo contigo, a mí también me gusta más el apunte. Puede ser que aprendas algo de realismo conmigo, pero yo te aseguro que contigo también estoy aprendiendo mucho a simplificar. Es lo bueno de estos comentarios y de las salidas, los unos aprendemos de los otros.

    ResponElimina
  12. ¡Raimundo, cuanta razón tienes! Esto me pasa por no hacerte caso, ya me dijiste en otra ocasión que no pusiera tantos grises y está vez me he pasado hasta ensuciarlo todo. ¡Tomaré nota para que no vuelva a suceder!
    Un abrazo!!!

    ResponElimina
  13. Luis es un encuadre estupendo si tanto te gusta mis colores coge unos cuantos y ya me los pagaras, el gris es muy bonito pero con la alegría de los demás, de todas formas es preciosa, un abrazo.

    ResponElimina
  14. Gracias por tu comentario, Diego, me alegro que te guste el encuadre, me pensaré lo de coger tus colores, no me gusta con mucho colorido pero en esta acuarela le haría falta un poco más en lugar de tanto gris.
    Un abrazo!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.