dijous, 11 de novembre del 2010

Rambla Catalunya-Granvia







6 comentaris:

  1. Rafel, en remirar l'apunt de la cafetería un cop publicat , veig amb perplexitat i certa hilaritat que la companya de taula que tens a la teva esquerra , apart de que m'ha quedat molt junta , semble que et passi la ma per l'espatlla !!. També em dirigeixo amb ella, diguen que tot i que dupto que les persones conegudes us reconeixin per les propies deficiencies pictóriques de l'apunt , aclaro que el que vull representar sobre el "hombro" dret del Rafel, es el coll de l'abric !.No es tracta de una broma i us prego disculpes

    ResponElimina
  2. Hem triat la mateixa cantonada, però sembla que tu li has donat més vida. La de la Rambla Catalunya amb les terrasses també m'agrada.

    ResponElimina
  3. Aleix, tranquil. Aquest post no li ensenyaré a la meva dona, per si acàs. Val a dir que abans de llegir el teu comentari, m'he reconegut, i això que no m'havia donat compte de que ens dibuixaves. De tota manera, i per fardar, segons qui m'ho pregunti, li diré que sí que és el braç.
    Molt bé les tres obres, el tema que també vaig fer jo t'ha sortit millor que el meu.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Aleix, l'apunt del mig no m'agrada tant, les figures son difícils i les tens que practicar més, en cambi l'aquarel·la i el dibuix inferior, m'agraden molt!! El dibuix t'ha quedat molt espontáni i amb un bon ambient i perspectiva, l'aquarel·la está ben tocada i també té molt bon ambient amb aquets coches que están ben dibuixats i situats.
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  5. Rafael, estic segur que la Montse et creurie però et guardaré el secret.
    T'haig de fer una pregunta, es el braç?

    ResponElimina
  6. ves per on, m'entero de tot, el creia i feia solter mmmm m'ho hauré de pensar seriosament al fer els tonets rituals... tot el conjunt força interessant, bon treballador i perfecte xerrameca
    tonets

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.