dijous, 31 de desembre del 2015

trabajos de Antoni Morell



6 comentaris:

  1. Caray con Antoni Morell!!! Chico, qué rapidez. En una mañana has tenido tiempo de pintar dos acuarelas... pero con pelos y señales! Te felicito!
    Feliz año.

    ResponElimina
  2. Un buen trabajo, muy bien documentador y menor realitzado.
    Un buen abrazo

    ResponElimina
  3. Transcripción de Antoni Morell para respuesta al comentario de Joshemari
    Com encara no m'han donat la clau per poder lliurar jo mateix els meus treballs, no sé si aquest comentari arribarà al seu destí, però diré, tal com ho he fet saber a en Jesus Vivar, que la segona no vaig poder acabar-la a l'estació i, després de prendre notes suficients, vaig acabar-la a casa enviant-la ahir per la tarda.
    De tota manera he de dir (modèstia a part) que dibuixar ho tinc bastant per mà i la de l'estació sembla més difícil del que sembla.
    Aprofito per aclarir-te que, igual va passar amb els dibuixos del dia 16, els dos primers vaig fer-los abans de dinar. Però els altres, tal com vaig fer saber a en Jesus Vivar eren dibuixos meus de 1987.
    Gràcies pels teus comentaris.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me llegó, amigo Antoni.
      Pero sigo pensando que eres una máquina dibujando y... con tanto detalle. Te felicito por ello y también por el nuevo año.

      Elimina
  4. Estupenda la acuarela de la estación de Francia, su perspectiva y los efectos de la luz. un gran colorido y muy valiente en las dos acuarelas.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.