dimecres, 2 d’abril del 2014

Estació de França


13 comentaris:

  1. renoi Boro felicitats per el dibuix i el color

    ResponElimina
  2. Antoni, ja no se't resisteix res, felicitats

    ResponElimina
  3. També ets dels de la colla d'apurar el detall. Bon dibuix.

    ResponElimina
  4. Molt be tot ella, la part alta mes que be.
    Has sabut trobar els valors que fan que la llum sigui creíble.
    Felicitats

    ResponElimina
  5. Molt bé, destacar els trens, amb gran colorid,
    per sobre del gris de l'estació.
    CON RENFE YA HABRÍAS LLEGADO.

    ResponElimina
  6. Amigo Boro, esta vez si que te has lucido y te explicaré una anécdota de mis principios como dibujante:
    Trabajando para una Litografía, un pastelero me encargó el papel para envolver los dulces, y al ver mi juventud,
    dieciseis años, dijo que si no lo hacía bien no me pagaría. Hice el trabajo a su satisfacción, quedo asombrado
    y me dijo: "Dime la verdad, el dibujo quien lo ha hecho, tu o tu padre"
    Y esto viene a cuento para preguntarte ¿Que tienes algún hermano gemelo que te ha ayudado?
    Esto solo es para poner un poco de humor, la verdad es que te has lucido, muy buen trabajo.
    Muchísimos abrazos

    ResponElimina
  7. Sobria, directa "al grano", limpia y bien trabajada.

    ResponElimina
  8. Molt,peró que molt amables pels vostres comentaris, estimats amics.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.