dijous, 17 de novembre del 2011

 
Posted by Picasa

Día de pluja. Dubtes..sortir a pintar o no sortir. Finalment surto, peró nomes amb el quadern. Dibuix a pluma roting de 0'3 i rotuladors aquarel·lables.(Molt de rotllo per un resultat tant pobre).

7 comentaris:

  1. Antoni, el resultat no es tan pobre com dius, peró sí que falla une mica la perspectiva, el quadern costa més de mantenir-lo quiet, que un quadre en el caballet, peró apart d'aixó, amb els colors, has aconseguit un bon ambient de fret. Jo no vaig fer ni aixó, perqué no em vaig voler mullar.

    ResponElimina
  2. T'ha quedat treballada i correcta pro una mica pelada d'ambient..

    ResponElimina
  3. Mi comentario es: que no has logrado estar en el lugar que deseabas, que el motivo es pequeño para lo que a tí te gusta hacer, por tanto, no demuestras lo que tú eres capaz de hacer. Boro; la próxima será!. Un abrazo

    ResponElimina
  4. Gracies pels vostres comentaris, estimats companys: Lluis, Aleix, Joshemari i Eduardo. La frase d'en Joshemari "non coment" crec que és la mes acertada
    per definir el meu "treball" de dimecres.A reveure.

    ResponElimina
  5. El deseo y las ganas de trabajar se ve en este dibujo-acuarela-rotulador y todo lo demás, lástima que te despreocupastes de la perspectiva, esa cosa tan importante en un dibujo, pero ánimo, vendrán otros días y otros temas en el que nos puedas dar una lección de lo que tu eres capaz de hacer.
    Un afectuoso saludo

    ResponElimina
  6. ¡Hombre,BENITO!puedo llegar a demostrar de lo que soy capaz de hacer, pero tanto como dar lecciones...¡es massa! Un abrazo vigilando las cervicales.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.