dimecres, 10 de febrer del 2016

Una aquarel·la de l'amic Enric Rello


7 comentaris:

  1. Un excel.lent treball. A destacar: aquesta columna blanca que centra la composició, li dóna personalitat. La resta de dibuix imprecís i "flou" hi ajuda molt. Perfecte!

    ResponElimina
  2. M'agrada molt aquesta aquarel.la, és molt bona, i aixó que no la volies ensenyar.
    felicitats

    ResponElimina
  3. El paper m'escopia la pintura i vaig tenir molts problemes tota l'estona. Falta d'experiècia!!
    Peró vaig aprendre que es important portar un bon paper.
    Els vostres comentaris m'ajuden molt.

    ResponElimina
  4. Muy buena nota de color. Si, el papel es muy importante y los colores y los pinceles y todo el material,
    Pero lo más importante es el placer de pintar
    Un buen abrazo

    ResponElimina
  5. Enric Rello, et felicito, per tots els teus
    conceptes pictòrics.
    A mí m'agrada molt

    ResponElimina
  6. Te felicito por esta obra! Una muy buena impresión causada por esos colores valientes. Enric, fantástica... genial!!!
    No hagas caso sobre si lo importante es tener un buen papel o no. Siempre he creído que quien sabe... no le importa demasiado el papel. Tú, en este caso has dominado las dificultades que se te han presentado y es porque: tú sabes!

    ResponElimina
  7. Joan Mª: És molt destacable el contrast i valents colors. Bon resultat¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.