dijous, 30 d’octubre del 2014

La Senia Horta.


17 comentaris:

  1. Molt, bona,M Dolors, la casa destaca moltíssim, amb molta llum i l'arbre del primer pla. Execucuió impecable, com sempre.
    Felicitats

    ResponElimina
  2. Felicitaciones Mª. Dolors; es una belleza de acuarela la que has logrado.!

    ResponElimina
  3. Molt be Dolors. Te molt bona pinta.
    Les formes grosses, cel, parets i terra han de tenir valors diferents. Si no, sembla que s´hagi disparat un flash que ho il·lumina tot des de on som nosaltres. Les llums tènues fan ombres tènues, però les fan. Les ombres han de ser formes suficientment grosses, no taquetes petites i han de tenir la forma de lo que les provoca deformada per la perspectiva perquè s´entenguin.
    Tots sabeu que jo faig un dibuix previ amb les ombres ben dibuixades o una foto. Abans de començar. Per dues coses: perquè no es moguin i per el tema compositiu. Si esperes a posar les ombres al últim moment pot ser que ja no hi siguin o pot ser que sigui tot a l'ombra.

    ResponElimina
  4. muy hermosa, esos colores terroso pero al mismo tiempo calidos y luminosos que has conseguido incorporar a tu paleta , que junto a esos verdes, muy suaves en la lejania y mas intensos delante confieren un aspecto muy bonito, a la acuarela el resumen de los aspectos tecnicos los dejo para personas mas avezadas en esta materia

    ResponElimina
  5. Colores muy bellos y entonados y con las formas y texturas bien definidas que aún lo serían mas, si hubieses empleado lo que comenta Quim.

    ResponElimina
  6. Nueva demostración de dominio del medio. Las manchas y el color son muy atractivas. Felicidades

    ResponElimina
  7. Dolors, otra muy buena acuarela. Lástima que ahora que le has cogido tan bien el tranquillo, la próxima semana iremos a otro lugar. Pero seguro que esa gracia en utilizar los pinceles y colores, están ahí y harás buenas acuarelas, sobre cualquier tema! Felicidades!

    ResponElimina
  8. Bona feina Dolors, la teva personal gama de colors es inconfusible, felicitats

    ResponElimina
  9. Que preciosa la has pintado, es un encanto de tema, que sepan todos que es la misma casa que yo he pintado para que se animen todos a pintarla y que no la derriben nunca, un abrazo.

    ResponElimina
  10. Molt bé, Dolors, de les coses mès maques que t'he vist. Bé de color, de llum, conserant sempre el teu estil tan personal. I fés sempre cas de les sugerències d'en Quim, que en sap molt. Petons.

    ResponElimina
  11. Joan Mª: Dolors, una magnífica pintura molt d'acord amb les normes de l'aquarel.la. Felicitats¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  12. Es de notar que hay un equilibrio general de manchas de color repartidas por todo el cuadro, hay tierras arriba y abajo y a izquierda, encima de la tapia y a derecha en la base del árbol y lo mismo con el verde del árbol de la derecha y la copa del de la izquierda. También hay trazos fuertes y definidos que se compensan con la ligereza de la copa del árbol lejano y esa copa circular con ese rectángulo de obra del primer plano por encima del cual asoma el triángulo de la casa.
    En resumen hay variedad de geometrías y de manchado unas veces fuertes y otra difuminado y hay uniformidad de color dentro de su variedad.

    Para mi, en resumen es un buen trabajo que seguramente irás mejorando más y más porque ya tienes los conceptos.

    ResponElimina
  13. Muy bien, bella acuarela, no hay peros en todo caso tal como comenta
    Quim, las sombras se tienen que concretar al inicio de la acuarela para
    no perderte con los cambios que se producen durante la ejecución.
    Un gran abrazo

    ResponElimina
  14. Muy bien tocada y un tema muy pictórico. Tu obra ya se identifica sin que las firmes, tienen personalidad propia. Te felicito

    ResponElimina
  15. Ja et vaig dir que m'agradaba molt, Mª Dolors..! Tens un estil molt espontàni i uns tocs d'aquarel·le mullada insuperables, m'agrada tot però especialment destaco l'arbre de la dreta. Moooltes felicitats i una abraçada..!

    ResponElimina
  16. Dolors, tens una gamma de colors molt variada i personal i aixó li dona un toc especial a les tevés acuarel.les i aquesta es una mostra. Felicitats!!!

    ResponElimina
  17. Moly bona aquarel.la, M. Dolors, els teus colors, acompanyats de ritme de les teves
    pinzellades, manen y construeixen magnificament la teva obra, d'una forma mot
    personal, que és molt important. M'agrada molt.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.