dijous, 9 d’octubre del 2014

El Tibidabo, desde el "Barri de La Clota"




Como me quedé con bastantes temas pendientes de La Clota, esta semana volví allí (y también iré cuando volvamos a Horta porque hay muchos temas), esta vez, casi terminé mi acuarela, solamente me faltaba pintar el carrito y los cables eléctricos.





26 comentaris:

  1. Lluis, no te has perdido detalle alguno! muy buena! Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Eduardo, me alegra que te guste. ¡Un abrazo!

      Elimina
  2. Molt be Lluis, aixo es una peça de museo!
    Es impactant el fet que la noia porti un carro amb ferralla. Normalment ho fan els nois aixo. Em recorda el acudit de una nena que porta un toro per un camí i es troba una home que li diu: "on vas amb el toro?" " a portar-lo a la vaca, contesta la nena i el paio li diu " no ho pot fer el teu pare aixo?", no, diu la nena, " ha de ser el toro..."
    Felicitats per la aquarel·la!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies per les teves felicitacions, Quim, i per aquest acudit tant bó. En realitat, vaig veura una dona que estava donant menjar a una colla de gats i primer vaig pensar posar aquesta escena, peró després per fer joc en aquest tema tant trist com es l'enderrocament de cases velles amb molta história, vaig creure millor (amb la dona al cap) posar-hi una pobre noia amb un carro de deixalles, sense recordar que es veritat tal com dius, que aixó ho solen fer homes. Una abraçada!

      Elimina
  3. Muy buena Lluis, te ha quedado genial!!! Y da para muchas historietas como las del amigo Sito, con lo del toro... Muy bueno el chiste. Qué cosas piensa!!
    La pregunta siguiente es... "que fa una noia tan maca como esta...", llevando ferralla, como si viniese de Caprabo, o de Mercadona? Es ferralla, de verdad? o es otra cosa? ... Humm... continuará!
    Has combinado perfectamente esos restos de una casa derribada, de las muchas que hay en el barrio y esa vista del Tibidabo al fondo. Me gusta mucho!!
    Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Joshemari, me alegra que te guste "mucho" y que la encuentres "genial" es que hay muchos temas en este barrio que dan para pensar, inspirarse y reproducirlos... y eso que este era al empezar casi la primera calle..! Como sabes, yo iba andando detrás de vosotros y "desaparecí", es que al llegar a la plazuela de la fuente me dije, voy a mirar alli arriba de esta calle para ver que hay, y como recordarás, ya no me visteis más, me quedé allí al ver este tema. Cuando volvamos a Horta, iré otra vez a La Clota, pero miraré la segunda calle. ¡Un abrazo!

      Elimina
  4. Respostes
    1. Gracies por tu comentario, Antonio, celebro que te guste.¡Un abrazo!

      Elimina
  5. Una acuarela deliciosa en todo su conjunto,felicidades.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias también, Mª Dolors, me alegra que la encuentres deliciosa. ¡Un abrazo!

      Elimina
  6. Ostres ! Molt bona ! . Sembla un Edward Hopper !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. "Ostres" Aleix, m'alegra que t'agradi, però en lo de semblar un Edward Hopper, es com aquella frase que posen an algunes películas "cualquier parecido con la realidad es pura coincidencia", potser lo que t'ho a fet semblar es que ell també era un pintor realista y en moltes ocasions posaba figures en els seus ambients, fent quadres amb "argument" jo ho he fet en aquesta aquarel·la i per aixó t'ho pot semblar, però no ho faig sovint. ¡Una abraçada!

      Elimina
  7. Magnífica aquarel·la carregada de detalls, com és costum en tu. Em crida l'atenció que qui empeny el carret sigui una dona i blanca, i no un home negre com és normal, al menys al meu barri!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per el teu comentari i per trobar-la magnífica, Albert. Tens raò, en el meu barri també es normal que sigui un home i negre, i en La Clota, segurament també es així, l'explicació de perqué vaig fer una noia, la pots llegir en la resposta que he fet al comentari d'en Quim, ¡Es que no se us escapa res..! (aixó es bó)
      ¡Una abraçada!

      Elimina
  8. Acuarela preciosista y muy bien interpretada, tiene todo el encanto
    del ambiente del barrio.
    Abrazos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Domingo, ya te dije la semana pasada que si se prestaba, en esta pondría alguna figura, gracias a tu observación, ya tenía en mente poner alguna y desde el principio pensé que a este tema le daría mucho ambiente, haciéndote caso, voy a intentar poner figuras más a menudo, siempre que sea posible por el tema claro...¡Un abrazo!

      Elimina
  9. Con los últimos toques que le has dado has conseguido una acuarela preciosa llena de detalles y encanto, perfectamente entonada en composición y cromatismo.

    ResponElimina
  10. Muchas gracias Jesús, me alegra que te guste. ¡Un abrazo!

    ResponElimina
  11. Muchas gracias también, Diego, me alegra que te guste. ¡Un abrazo!

    ResponElimina
  12. Vaya, habías pintado una bella casa y la derruyeron! jajaja... Muy buena Lluis! La señora empujando el carro ha quedado bordada... Un abrazo

    ResponElimina
  13. Muchas gracias Carlos, me alegra que te guste, la casa tuve que borrarla porque se derrumbó mientras la pintaba, je,je..! ¡Un abrazo!

    ResponElimina
  14. Cuando la vi al natural ya me quede atónito con el montón de cascotes del primer término, que solucionaste magistralmente. Ahora que la puede ver con mas tiempo, me gusta mucho como has solucionado el Tibidabo, todo el último plano, asi como la cadena de árboles detrás de la tapia de la casa destruida. Te felicito, es un trabajo meticuloso donde no has dejado nada al azar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Eduardo, he procurado distanciar bien los diferentes planos y esta vez ha salido, me alegra que te guste. ¡Un abrazo!

      Elimina
  15. Pintar un solar ple de runa a priori sembla un tema molt complicat, en canvi l' has sabut treure un gran profit i amb la incorporacio de la figura has creat un ambient especial. M'agrada molt.
    Felicitats Lluis

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies també Joan, tens raó en lo de que el tema de la runa sembla complicat, però no ho es tant, només son unes cuantes pincelladas desordenadas fetas amb un pincell plà per representar els tochos i alguna línea fosca per donar-els'hi volum, m'alegra que t'agradi l'ambient que m'ha sortit. ¡Una abraçada!

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.