divendres, 20 de maig del 2011

L'ÚLTIMA?

Ja he vist les vostres obres aquí, us felicito el tema era ben difícil, però demostreu la profesionalitat i jo
"Verde que te quiero verde..."


Volia fer flors, però tant de reflex verd i cap flor, vaig decidir fer l'esbós amb els arbres rogencs dels dos Prunus Pisardi. Al donar la volta vaig veure la cascada i l'ombra, i així més tard, l'aquarel·leta. A vegades trigo a poder entrar per penjar-la.
L'esbós en el bloc Moleskime amb Pilot 0,5 i aquarel·la.
L'altre paper Fabriano de 300g 50% cotó 36x27cm

6 comentaris:

  1. m antònia, massa tard per fotret bronca, que sigui el què déu vulgui
    tonet

    ResponElimina
  2. El apunte del Moleskine es estupendo sin despreciar la acuarela, queda más espontáneo.
    Un abrazo

    ResponElimina
  3. MªAntònia,l'apunt no em desagrada, però prefereixo l'aquarel·la, m'agradaría més suprimint un dels arbres perque queden molt simétrics,però trobo que la cúpula que al ser molt clara dona l'impresiò de més llunyana de lo que es realment, l'hi dona un aire irreal molt interesant i agradable, fent destacar els primers plans. Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Jordà, gràcies

    Domingo es que se nota que no supe què hacer y me lié,

    Luís, era molt fosc i després va entrar llum, la cúpula era quasi blanca pel contrast tan fort entre llum i foscor. Jo vull fer més desfet, no tants detalls. Ja vaig suprimir un tercer, però sí que queden massa simètrics.

    ResponElimina
  5. M.Antonia, prefiero la primera y te diré que no era nada fácil. Has conseguido una acuarela sin cargar de verdes.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  6. I què hia ha a un parc si no son verds?

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.