dijous, 18 de febrer del 2010

dimecres,disset de febrer


Amics i amigues ,


En arrivar al port olímpic , vaig decidir , com per disciplina , fer un paisatge urbà horrorós : un dau arquitectònic amb una bola dalt , el peix metál·lic, fanals imitant la torre Mapfre del fons... Vaig pensar en el repte de treure ràpidament quelcom d'això, per anar tot seguit a fer barques .

Però em vaig passar més d'una hora amb el que no m'agradava .. i quan vaig volguer començar les barques , tothom parlava de plegar per el fred que feia ..tot i que no eren gaire més de les dotze ..

L'amic Antonio Borreguero diu: ".. la pintura millor , es la que està per fer .."

2 comentaris:

  1. Això et passa per ser valent i voler fer dos aquarel·les, jo amb una en tinc ben be prou. Està molt bé, has fet fins i tot el bus turistic que li dona el toc de color.
    una abraçada
    Cinta

    ResponElimina
  2. Moltes gracies , Cinta ! .. M'agradaría pintar be i rápid , en aquest ordre . Ara ho faig en ordre invers .. i només rápid ..

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.