Molt bona feina. Les figures han guanyat credibilitat. Permetem uns comentaris tècnics: Les ombres de les figures son tant importants com les mateixes figures. Les ombres dibuixen una silueta magnifica a terra, una silueta neta i en perspectiva. Si hi ha dues figures que estan juntes les ombres també han de dibuixar una sola silueta. La qualitat de la taca de l'ombra del "quiosc" de la part esquerra es la qualitat que han de tenir el resta de taques de ombres, independentment del valor. Quan es pinta una ombra de un edifici, en aquest cas el de la dreta, no es passa per sobra dels foscos, perquè els dilueixixen. Si es fa, després es necessari una passada de pinsell sec per on hi ha el fosc. Es la manera mes recomanable. També recomano que si es necessari pintar sobre pintat es faci mullant primer amb aigua neta el tros per on es pensa repintar. Així queda la taca neta. En Castagnet ho fa sempre, els seus foscs sempre son transparents i mai els fa a la primera. Si hi ha de haver dues capes, la de sota que sigui de un color càlit. Totes aquestes cosetes ajuden a aconseguir millorar la qualitat tècnica de les aquarel·les. Una abraçada!
Quim te ha dado una clase Magistral, no puedo añadir ni quitar nada hay que darle las gracias por sus comentarios, nos favorecen a todos. Un gran abrazo
Buena acuarela, buen encuadre, con pocas cosas has conseguido Las Ramblas y la convexidad del Teatre Principal. Las figuras muy naturales, incluso la del tío que lleva su mano sobre el pompis de su pareja.
Albert , El teu treball , sembla un castagnet ! .. i el Castagnet m'agrada molt !!
ResponEliminaMolt bona feina. Les figures han guanyat credibilitat. Permetem uns comentaris tècnics:
ResponEliminaLes ombres de les figures son tant importants com les mateixes figures. Les ombres dibuixen una silueta magnifica a terra, una silueta neta i en perspectiva. Si hi ha dues figures que estan juntes les ombres també han de dibuixar una sola silueta. La qualitat de la taca de l'ombra del "quiosc" de la part esquerra es la qualitat que han de tenir el resta de taques de ombres, independentment del valor.
Quan es pinta una ombra de un edifici, en aquest cas el de la dreta, no es passa per sobra dels foscos, perquè els dilueixixen. Si es fa, després es necessari una passada de pinsell sec per on hi ha el fosc. Es la manera mes recomanable.
També recomano que si es necessari pintar sobre pintat es faci mullant primer amb aigua neta el tros per on es pensa repintar. Així queda la taca neta. En Castagnet ho fa sempre, els seus foscs sempre son transparents i mai els fa a la primera. Si hi ha de haver dues capes, la de sota que sigui de un color càlit.
Totes aquestes cosetes ajuden a aconseguir millorar la qualitat tècnica de les aquarel·les.
Una abraçada!
Albert, Excel·lent, molt be...
ResponEliminaUn administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaAlbert; mis felicitaciones. Un abrazo
ResponEliminaQuim te ha dado una clase Magistral, no puedo añadir ni quitar nada
ResponEliminahay que darle las gracias por sus comentarios, nos favorecen a todos.
Un gran abrazo
Buen trabajo Albert!!
ResponEliminaAlbert, te felicito, conseguiste hacer una muy buena acuarela. Y como dice Sito, las figuras están muy bien! Te dejaron pintar los municipales?
ResponEliminame gustan las figuras le has dado mucha vida dentro de ese magnifico cuadro
ResponEliminaBuena acuarela, buen encuadre, con pocas cosas has conseguido Las Ramblas y la convexidad del Teatre Principal. Las figuras muy naturales, incluso la del tío que lleva su mano sobre el pompis de su pareja.
ResponEliminaJoan Mª: La teva obra es molt aconseguida. Plena de llum i ombres. Felicitats¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
ResponElimina