dijous, 23 de març del 2017

2017-03-22 Calafell





8 comentaris:

  1. L'ombre de la palmera es allargada... !!!
    Has fet boes troballes, en el lloc on descansen els teus.
    M'agraden totes !!!

    ResponElimina
  2. Notas muy bien tratadas, ágiles y espontáneas con mucha personalidad.
    Un gran abrazo

    ResponElimina
  3. Subscric totalment el que escriu el Domingo Benito. Magnífica síntesis i estilització màxima de línees i colors.

    ResponElimina
  4. Captes molt be amb els teus colors freds colors i les ombres dels arbres l´ambient del cementiri. Jo no m´atraveixo ni em sento be pintant llocs tristos.

    ResponElimina
  5. Muy bien captado el ambiente donde pintabas. Y como dicen por ahí arriba, muy espontáneas!
    Salut.

    ResponElimina
  6. Joan Mª: Bona producció. La última que la vaig seguir "in situ" és la que més m'agrada, sense
    detriment de les altres

    ResponElimina
    Respostes
    1. a la última vaig tenir la col·laboració de l'Enric en els esquixos i la teva companyia.
      Abraçada

      Elimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.