divendres, 20 de juny del 2014

No ha estat un matí afortunat. A més l´aquarel.la ha sortit torta. Hi ha dies  que es millor quedarse a casa. L´amic Serrate diu que l´he donat algún consell. Pot ser que els consells mels guardi per a mí mateix. A.

10 comentaris:

  1. Amigo Antonio, Si esa maravilla que has pintado no te gusta, te denuncio ante las autoridades eclesiásticas con todo el poder que me asiste como Inquisidor General y Delegado del Papa Francisco I (que como todos sabéis es argentino de pura cepa y hasta toma mate amargo y todo. Es mi enchufe) Y es que busco en tu acuarela el motivo de tu descontento y no lo encuentro por ninguna parte!!!! Será que tienes el listón muy alto.... Un abrazo y por favor, no te quedes nunca en tu casa, porque los consejos que nos das lo miércoles, no tienen desperdicio. Amen.

    ResponElimina
  2. Tu dius que no t'agrada, però molts, entre els que m'hi conto, voldriem fer-ho així.

    ResponElimina
  3. Tu, antoni, no tens cap dret a queixarte, després de fer una aquarel-la tan bonica, com sempre.

    ResponElimina
  4. Es cierto Antonio, que no es de los mejores que has hecho, pero no hay para tanto!! Como dice el Inquisidor General, tienes el listón tan alto... pero TANTO, que no siempre llegas a lo que quieres. Pero te diré que aún sin llegar a lo que pretendes, la acuarela es de las mejores que he visto de esta salida. Así que ánimos y a seguir con tus propósitos! No es necesario que reces ningún "padre nuestro", porque has superado "ese" listón tantas veces, que tienes tus pecados absueltos para mucho tiempo.
    Nos vemos y a cuidarte!

    ResponElimina
  5. Pues yo la encuentro muy bien, es una acuarela muy correcta y realizada.
    ¿Qie no estás satisfecho? ¿Bueno, y qué, quien lo está de lo que pinta?
    La decadencia de un pintor llega cuando está satisfecho de su obra.
    Muchos abrazos

    ResponElimina
  6. Es clar que el treball d'avui està bé. Per si de cas la incomoditat provingués de la referència que faig al "donar consells" deixa'm justificar-la. En el món de la pintura crec que hi ha dos percepcions ben diferents -i les postures intermitges, és clar- : hi ha l'home de dibuix i forma (que després omple amb color), i hi ha l'home de taques. Si et faig referències i em crida l'atenció és perque et veig com un pintor de taca pura o un pintor pur de taca, on la forma queda finalment resolta conforme les taques van anant al seu lloc. En conec uns quants i tots em semblen que tenen un altre art que el meu, un art fascinant. Perquè a mi em passa just el contrari, que he de fer un esforç suplementari per mirar en mode "veure taques", sempre veig formes. A banda, sempre practiques una pintura que marida millor amb l'oli però d'això ja n'hem parlat i no té cap importància que l'aquarel·la sigui això o l'altre. Salutacions i ni se t'acudeixi quedar-te a casa!

    ResponElimina
  7. Yo no le encuentro ninguna pega, es una buena acuarela. Me pareció mas suave de color cuando la vi. Antonio, ya sabes que en este deporte los resultados son muy variables, pero puedes estar muy satisfecho.

    ResponElimina
  8. Jo crec que tot el problema es el dins de la porta, com tots els que hem pintat aquest tema, perquè el gran atractiu del tema es la façana de la porta. Però al pintar el interior li roba protagonisme. La composició amb la porta al mig tampoc ajuda massa.
    Però la manera de pintar es una lliçó, una mes, com sempre.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  9. Amics Carlos, Ramón,Teresa, Antoni, Joshemari, Domingo, Carlos S., Eduardo i Quim, jo ja no se que dir. No em queixaré mai mes dels defectes que veig en els meus quadres. No vull que pugui semblar que busco un comentari favorable. Gracies a tots i encara que no contesti un a un, no dubteu de l´estima que tinc a tots el de la Colla. Una abraçada a tots. A.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.