dimecres, 25 de juny del 2014

Jardí de la residència Martí Codolar


La setmana passada vaig fer aquest mateix tema, però no em va agradar i, quan una cosa no m'agrada, la torno a fer. Crec que ha millorat quelcom.

10 comentaris:

  1. Felicitats Xevi, a mi la de la setmana passada ja em va agradar. Aquesta també, es extraordinària.
    Es una lliçó.

    ResponElimina
  2. Xevi, se nota que esta vez has disfrutado pintando y te ha quedado una buenísima acuarela. Te felicito. La pena es que no la llegué a ver en directo.

    ResponElimina
  3. El teu estil és el del realisme espectacular. Tantmateix, aquest és un tema interessant, però moltes vegades confús per la bona quantitat de mitjos tons i zones ombrívoles, que requereix una precissió que, penso, tú la téns sobradament. A destacar: la difícil separació dels termes, del surtidor de primer terme als arbres del fons; i, sobretot, els reflexos de l'aigua de la pica de la font decorativa. Una virtut: la perseverança. Repetir un tema és de gran mèrit.

    ResponElimina
  4. Si, Xevi... Aqui todo el mundo ve lo positivo.... Que es una buenísima acuarela, que los colores, que los reflejos, que el realismo, que los mediotonos y las zonas en sombra, A ver, que es una magnífica acuarela. Que sencilla le haces la tarea a los críticos del arte como estos! Pero lo dificil, lo complicado, lo extenuante, es encontrar el defecto oculto! Y para eso estoy aquí! El INQUISIDOR ha llegado! No te librarás de mi mordida aguda y ponzoñoza! : El surtidor, no está centrado en la fuente. HE DICHO. AMEN (Oye... que maravilla has pintado! Un abrazo y gracias por la canción en vasco que cantaste a capella!)

    ResponElimina
  5. Sea como fuere la semana pasada, esta es muy buena

    ResponElimina
  6. Boníssima ja t'ho vaig dir quuant la vaig veure.

    ResponElimina
  7. Esta es estraordinária, por la composición, los efectos del agua y por la limpieza de los trazos.

    ResponElimina
  8. Joan Mª: Excel.lent¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Excel.lent¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.