dijous, 5 de maig del 2016

2016-05-04 Serrat



4 comentaris:

  1. Estic esperant el día que pintis l'arrivada d'un creuer a la font de Montjuic.
    Sempre amb un contingut molt humà, i aixó es molt bó.

    ResponElimina
  2. La Acuarela está muy bien, el dibuixo fenomenal
    Abrazos

    ResponElimina
  3. Totes les teves aquarel·les que he vist en directe reflectien un espai lluminós i nítid. Però el segon treball (un dibuix) em trenca l'esquema. Per això m'he he prés la llicència d'equilibrar els colors i ha sorgit quelcom més semblant al que em tenies avesat. Malgrat això ha aparegut (de la meitat a la dreta) una zona nebulosa (sembla boira) que no sé si és real o un subproducte de l'aplicació informàtica. M'agradaria fer-te-la arribar.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.