dijous, 16 de juny del 2011

Plaça Consell de la Vila







Sarrià , es un bon barri per pintar. I no va caldre vellugar-se de la plaça a on ens haviam citat





L'aquarel.la del racó amb el bar , crec que es un motiu que ja havia utilitzat l'altre cop que vam vindre.. i crec que tornaré a pintar , perque no m'ha deixat comtent. El sol , no permitie l'apropament adequat..





"L'obra menor", feta sobre paper de llibreta de croquis de 170 grs, la vaig pintar des-de un punt amb sol , que no em deixave apreciar els colors que aplicava .. Coses de volguer ser alumne del Joshemari !

4 comentaris:

  1. Tens raó, Aleix, no es la millor que has fet, peró tal com diu l'Antoni Borreguero, la millor será la propera, de l'ho que has penjat, m'agrada més el croquis de la dreta, aquestes coses rápides. moltes vegades son les que surten millor.Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Aleix, lo importante es que tus trabajos tienen personalidad, coger nivel solo es cuestión de tiempo. No aflojes!!

    ResponElimina
  3. Aleix, el primero, con un encuadre sililar al mío, te pasó un poco lo que a mí y lo llenaste con demasiadas cosas, sin embargo el segundo, totalmente suelto y al sol, te quedó mucho mejor. Me gusta. Tal vez le falte algún personaje, con sus sombras.

    ResponElimina
  4. M'agrada molt el carreró amb els tons blaus que li has donat.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.