dimecres, 10 de juny del 2020

Vistes de Girona per Xavier Franquet










9 comentaris:

  1. Caray Xavier cuànta feina has fet!!!.
    Les cúbiques m' agraden menys, de les altres la que més m'agrade és l'escalinata de la Catedral, tema que jo he escollit també,sense menysprear les altres.
    Bravo!!!!!

    ResponElimina
  2. He fet un comentari de les cúbiques molt personal, però el que t'hagis ensortit de la zona de comfort mereix tots els meus respectes.
    Bravo!!!!!

    ResponElimina
  3. Jó, no encuentro que te hayas pasado en absoluto... Forma parte de tus numerosas interpretaciones, muy originales, que das a lo que ven tus ojos. No todas me tienen que gustar, por supuesto, pero admiro esa capacidad tuya y... con mucho arte. Algunas de ellas, con enorme genialidad! Bravo Javier! Un saludo!

    ResponElimina
  4. Xavier, jo no se si t'has passat o no t'has passat, però si t'has passat...ho trobo fantàstic!
    A mi màgraden totes!!

    ResponElimina
  5. Joan Mª i Àngels: Carai, hauràs de fer punta al pinzell. Quina producció més fantàstica

    ResponElimina
  6. Naturalment que no t'has passat, ans es trova curt.... a tu no et calen les escales, ja restaures tu per conte propi,
    I amb exceléncia...

    ResponElimina
  7. Javi. M'encanten les dues penúltimes....la dels reflexes al riu i la de l'escalinata cap al cel

    ResponElimina
  8. Una serie sensacional, en la que se refleja tanto el oficio como la profesión.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.