dimecres, 13 de maig del 2020

F. FONT de GAYÀ.








































10 comentaris:

  1. M'han agradat dos:...el de la muralla i, sobre tot, el de la porta.
    Felicitats!!!

    ResponElimina
  2. Coincideixo amb el Calafell, aquest mur i la porta impresionants!

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'agraieixo el comentari Javier.... i content de veure-t no sia que virtualment !!!

      Elimina
  3. Respostes
    1. Victor, ahora que ya van más sobrados, pide hora a la Seguridad Social.
      O estás mal de la vista, o tienes desvarios... !!!
      a pesar de todo MUCHISIMAS GRACIAS por tu amable comentario ....

      Elimina
  4. Molt bones totes, però el que més admiro de la teva obra Fernando es un conjunt de qualitats difícils d'aconseguir i encara més de reunir: espontaneïtat, varietat d'estils i colors a més d’una imaginació desbordant. La enhorabona !

    ResponElimina
  5. Moltes gracies Artur, m'omple de satisfacció veure la opinió que tens de les meves obres,
    paraules molt boniques de sentir..... Tu vas pel mateix camí, amb alegría, gosadía, i concepte.
    No t'arruguis per res !!!

    ResponElimina
  6. Joan Mª: Que bé has sintetitzat i simplificat els temes. Un original resultat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies Joan Mª, pel teu comentàri... no et vaig veure... vaig anar al bar
      i em van dir que ja havíes marxat..... llastima.

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.