dimecres, 11 de març del 2015

Barri de Vallcarca


Des de l'Avinguda de Vallcarca, descampat amb cases al fons. 
Entre els carrers de Les Medes i el De la Farigola.

16 comentaris:

  1. Magnífica , Antoni . Tot el que fas m'agrada , pro aquesta m'impacta !!

    ResponElimina
  2. Además de tu gran nivel habitual, esta tiene el valor añadido de un tratamiento valiente del cielo y también mucho "blanco" y por lo tanto luz.

    ResponElimina
  3. Pero, qué bien te quedan esos dibujos, en principio sin interés artístico, pero que sabes darle los toques de color necesarios para que quede muy bien. Encima le colocas ese arbol delante que endereza con arte la composición. Como suelo decirte en anteriores ocasiones, si el vecindario supiese de esta acuarela, se pelearían por tenerla!!

    ResponElimina
  4. Sí, senyor, aquest cel fosc potencía la claror dels edificis que, si bé semblen blancs, no ho son tant com el llençol que hi ha estès al balcó. Un gran treball, Antoni.

    ResponElimina
  5. Aquesta vegada no has pintat una panoràmica a les que acostumes a pintar, pero , aquesta aquarel.la més sencilla en la composició. la trobo molt bona, el cel fosc li dona una llum extraordinària a l'edifici,una gran solució.
    Felicitats

    ResponElimina
  6. Quan de un tema tan prosaic hom fa el que tu has fet es que es un artista de cap a peus.

    ResponElimina
  7. M'ha semblat un estil diferent del que ens tens acostumats i m'agrada molt per la seva "frescor". La composició és bona, però això si que ens hi tens acistumats.

    ResponElimina
  8. Vaya casa ! Estupenda composición y tratamiento de los blancos con luz y los que están a la sombra. Es una lección. Felicidades

    ResponElimina
  9. Vaya casa ! Estupenda composición y tratamiento de los blancos con luz y los que están a la sombra. Es una lección. Felicidades

    ResponElimina
  10. Del que he vist teu, es el cop en que la taca supera a la línia sense perdre la qualitat del dibuix. Enhorabona!

    ResponElimina
  11. Yo no me creo q tu hallas hecho esto esto es trabajo de otros mundos de donde has sacado esta manera de pintar, te has pasado Jordi, felicidades.

    ResponElimina
  12. Una acuarel.la impresionanat, amb un fons atrevit perque resaltin les cases. Felicitats.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.