dijous, 8 de gener del 2015

Teatre/Cinema, Coliseum.

Per raons d'estètica no he pintat les cames espatarrades(amb perdó)que decoren(?) la façana del teatre. Els companys que han pintat el mateix tema, veig que han fet el mateix.¡colla de puritans!

8 comentaris:

  1. Molt be Antoni, m'agrada per que te vida i movilitat, la gent, els cotxes etc...Felicitats!!!

    ResponElimina
  2. Unes cames espaterrades són un magnífic recurs publicitari per interessar al públic per a veure espectacles de music hall, posar-les en una pintura semblarà una cosa rara que, indefectiblement, necessitarà explicacions. Has fet bé.

    ResponElimina
  3. Boronat, t'has autocensurat pero l'acuarela està molt bé que és l'important d'un tema molt complicat.

    ResponElimina
  4. T'has autocensurat, pero l'important és que d'un tema molt complicat has pintat una bona aquarel.la.
    Felicitats

    ResponElimina
  5. Este puritano te felicita por el buen estudio de tonos (la intensidad de los balcones va decreciendo cuanto más lejos) y por lo bien explicado que está el recorrido de la luz (muy bien las sombras)..

    ResponElimina
  6. Mira tu... has mejorado la acuarela en casa! El taxi un poco achaparrado, como mi torre Agbar, (la venganza es un plato que se sirve frío), pero has perdido detalle y has ganado soltura. Y grises. Ya lo dice bien JLZ, que de esto sabe un rato largo... Oye, muy bien, y sin despeinarte! Un abrazo y un beso, pero no me pinches con el palillo! (de mariconadas res!)

    ResponElimina
  7. El puritanismo llevado al límite! Y con las ventanas... Te ha quedado bien. Claro, después de hacer el pino durante tanto tiempo...

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.