divendres, 30 de gener del 2015

Jardins d'Elx - Portal de la esglesia de Crist Rei i garrofer
 

8 comentaris:

  1. Unas sombras muy efectistas Jordi, Buen trabajo

    ResponElimina
  2. Unas sombras muy efectistas Jordi, Buen trabajo

    ResponElimina
  3. Bon treball: bona composició, dibuix ajustat i tot molt ben explicat. M'agrada perquè has simplificat molt be el tema. Molt be la ombra del terra, amb una diagonal molt efectiva.
    La figura de darrera hauria de ser mes petita, ja que es mes lluny. Els caps han se estar a la mateixa horitzontal. Si la pintessis amb altres colors i valors millor. Ara es veu molt uniformat.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Molt ben dibuixat i posat , Jordi encara que els elements semblen solitaris . Bon traball !

    ResponElimina
  5. Muy bien Jordi. Salvo un par de "cositas" que el amigo Sito ya te comenta y que las irás poniendo en las próximas, la acuarela está bien.

    ResponElimina
  6. Yo la veo muy bien... Lo que dice el maestro ciruela, de que la cabeza del que está mas lejos debería estar mas abajo, depende... puede que el que está mas lejos sea mas alto que el que está mas cerca! o que el pintor este situado por encima de estos en un punto mas alto!
    En todo caso, bella acuarela: La sombra está muy bien lograda y es tan plana como el suelo, y las elipses que forman la plantera, están perfectas. Resumiendo: Felicitaciones!

    ResponElimina
  7. Buena composición y con sombras adecuadas comparto que la figura de atrás tiene el fallo de la altura. Igual te felicito Jordi!

    ResponElimina
  8. Joan Mª: Molt bé Jordi, magnífic treball

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.