dimecres, 23 de juliol del 2014

El Born

Feia unes setmanes que no venia . Una mes de les nombroses virtuts d'aquesta meravellosa colla , es que niongú passa llista ! Per l'intens sol i intensa llum , volia introduïrme cap a el Born . En pasar per el carrer de les caputxes ,.. novament he sucumbit al seu encant Segurament es la vuitana o novena vagada que pinto aquest lloc .. ! La plaça de Sta Maria del Mar també es maquíssima . Aquesta aquarel.la no l'havia acabat en pendre la cervesa amb la colla . Ho he fet a casa..

12 comentaris:

  1. Gracias Aleix! tengo tu acuarela para enmarcar. Es bellísima!. De estas dos, me gusta mas la primera, pero no me preguntes porque. Y debería preferir la segunda, porque estábamos sentados bajo una de las sombrillas montando un pollo con Judith, Quim, Ramón y Joan María... Que pena que no te hayas acercado! Un abrazo

    ResponElimina
  2. Ja t'he dit que em fa l'efecte que la teva pintura estava evolucionant. Ara la trobo mès serena, sense aquella rauxa que tenia fa un parell d'anys. I m'agrada molt.

    ResponElimina
  3. Rauxa, afortunadament, existent, i que amb tots el coneixements,
    magnificament aplicats, esperem que no afluixi, com axí va seguint.
    Felicitas !!!

    ResponElimina
  4. La primera me gusta más, aunque las dos son muy de tu estilo

    ResponElimina
  5. Veig que tu tampoc no descanses. Molt treballades las dues.

    ResponElimina
  6. Hola Aleix, no llegué a ver lo que habías hecho allá en el bar. Me gustan verlas en directo. De las dos me gusta mucho el primero, o el de la izquierda. El otro sufre lo que siempre pienso y te digo de muchas de tus acuarelas. Demasiado recargado.

    ResponElimina
  7. Como te comenté es una de tus mejores acuarelas para mi gusto. La otra está casi al mismo alto nivel, es decir que creo que tenías un día muy inspirado.

    ResponElimina
  8. Te felicito Aleix, estás logrando una personalidad y un estilo
    muy personal y me gusta.Adelante siempre.
    Muchos abrazos

    ResponElimina
  9. Joan Mª: Molt bé Aleix, has aconseguit traduir pictòricament l'ambient de la zona.

    ResponElimina
  10. Muchas gracias , amigos !! Aprendo de todos y recibo energía de todos Perdonad que no conteste antes , pero el jueves por la mañana salí para atender mi huerto y mis gallinas .. a 200 kms. !

    ResponElimina
  11. Hombre... con lo caro que está el combustible, mejor ir al mercadona, no?

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.