dijous, 3 de juliol del 2014

Carrer del Portal Nou                                 Barcelona
Aquarel·la


Un matí de llums canviants amb un moment de pluja que va trastocar la concentració. El resultat es aquesta cosa rara que no te res a veure amb el plantejament original. Però ella va voler ser així i va ser tant tossuda que no la vaig poder convèncer de cap de les maneres de fer-la com deu mana. 

13 comentaris:

  1. Un company sempre em diu que les fotos que penjo no es veuen bé. Es veu be aquesta?

    ResponElimina
  2. Cert lo de la climatologia. Com es diu col.loquialment: "quan no són naps, són cols". Problemes del directe.

    Em sembla més policroma del que venies fent. A mi em sembla ben treballada. A veure que diuen els "caps".

    ResponElimina
  3. Si que se ve perfecta, la foto... Oye. Tanto machacarme con las lineas, las rayas, has hecho que me molesten las que definen ese árbol del primer plano...ves lo que logras? Por lo demas, sin ser de tus mejores, es excelente. Un abrazo y gracias por la compañía... Es invalorable! (Para todo lo demás, está Mastercard)

    ResponElimina
  4. Siempre viendo la obra de los compañeros se aprende algo, una de dos
    o lo que se tiene que hacer o lo que no se tiene que hacer, en ambos casos
    son dos lecciones, las tuyas siempre son positivas, siempre veo detalles
    que pienso "hombre, pues si señor" es una buena solución y si no copiar
    al menos pensar como has resuelto cosas que son interesantes, siempre pienso
    que los demás también pintan y muy bien. Acuarela suelta y muy bien resuelta.
    Muchos abrazos

    ResponElimina
  5. No serà com Deu mana, però a mi m'agrada i molt.

    ResponElimina
  6. Quím,la semana pasada vam coincidir pintant a La Clota, i d'un carrer sense cap gràcia vas pintar una obra fantàstica. Aquesta semana hem tornat ha coincidir, i d'un carrer estret, fosc, ple d'arbres que no deixaben veure res; una mena de "forat negre"; i has tornat ha pintar una aquarel.la extrordinària; els colors càlids i suaus, la llum i l'ombra tènues , les figures mig dibuixades,els arbres...una pasada. Començo ha pensar que el tros de plàstic que fas servir de mirilla, i la màquina que fotografíes els temes en blanc i negre, forman part de la Lámpara de Aladino, que et per et fer aquestes pintures . Quím , si pengesis la foto del carrer tuthom sabría de qué parlo.
    Moltes,moltes Felicitats
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Esta si se ve tal como es sin pérdida en la transcripción. Es una acuarela notable, que a mi me gusta más que otras más recientes, mas simples y sencillas. Me encanta el dinamismo y profundidad de la calle, y alguna coloración "puntual" más incisiva (toques azules, naranjas y rojos).

    ResponElimina
  8. bravo!!
    la foto es veu perfecte
    la pintura, també

    ResponElimina
  9. Con foto o sin ella siempre logras imprimir belleza en lo que haces. Un abrazo y gracias por la bienvenida.

    ResponElimina
  10. ese c ompañero soy yo y esta se ve mejor que otras pero sigo insistiendo en que yo he visto realmente obras casi maestras con las que al vwerlas al natural me han encantado, por su belleza por su fuerza,por su contraluz, y a mi me han encantado, y luego al verlas en intenet, he oservado que hay una gran diferencia tu obra en si sin el galimatias del internet es muy pero que muy buena y a mi parececer las nuevas tecnologias le juegan una mala pasada, es mi opinion, sigo siendo un acerrimo seguidor de tu pintura,un abrazo

    ResponElimina
  11. No se si la has tocado pero me gusta mucho mas que cuando la vi ayer, un abrazo.

    ResponElimina
  12. Joan Mª i Àngels: Un cop més has demostrat lo alt que tens el teu llistó pictòric. Tú també a la teva obra has prescindit dels contrastos que tant domines, però no ha decaigut la pintura.

    ResponElimina
  13. A mi esta calle que conozco bien y dibujado varios trozos, me gusta mucho, pero está interpretación tuya supera en mucho la realidad, la considero una "acuarela Quim", excelente.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.