dimecres, 2 de juliol del 2014

Born

.. M'agrada la sortida a aquest barri . He aquarel.lat la plaça de les olles .. pro quan acabava s'ha posat a ploure .. he entrat en un bar i l'he pintat - a la mestressa li ha agradat la pintura , l'ha fotografiat entusiasmeda ..a mi no tant.. Estaré uns diez fora . Ni vindré la semana vinent , ni participaré en els comentaris.. Salut

8 comentaris:

  1. La primera, muy colorida, pero la segunda, la mía (no me olvido) es la mejor del día... ya te lo he dicho. Y no la has cagado con el árbol del primer plano, como temía que hicieses! Gracias! Un abrazo!

    ResponElimina
  2. Aleix, estás sublimant la teva técnica,
    naturalment parlo de la del bar.
    És molt bona Tío, pots... i ho demostres...
    L'altre agradará molt, que hi farem... ?

    ResponElimina
  3. Me sorprendes agradablemente, !formidables!
    Si sigues en esta línea nos vas a dejar atrás a todos
    te felicito muy sinceramente.
    Muchos abrazos

    ResponElimina
  4. Una explosión de blau ! Me adhiero plenamente al comentario de Benito. Un abrazo

    ResponElimina
  5. ambas estan bien ambas pero es mas bonita especialmente la del bar es u tema que tocamos poco y te quedo muy bien con ese azul

    ResponElimina
  6. Magnifica retallada en la de la dreta, de vegades es millor eina les tisores que el pinzell. Te una força descomunal, et felicito.
    La de la dreta te un problema, però te coses magnifiques. El arbre es definitivament un problema. Es l'únic problema, perquè la resta es una maravella.
    El problema del arbre: 1/ Massa gros, ocupa massa espai. 2/ no te una silueta ben marcada 3/ Indefinició en les taques, aixó provoca una sola massa tonal. Era millor tres taques grosses i algunes de petites.
    He fet trampa, perquè parlar després de veure el problema es molt més fàcil que fer-ho aban. De fet jo miro de no posar arbres perquè sempre em surten malament.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Te felicito, las dos son muy buenas e interpretadas de forma diferente. Yo tampoco puedo ir el día 9.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.