dimecres, 1 de març del 2017

2017-03-01 Calafell





8 comentaris:

  1. Buenas notas en tu intención de síntesis, sigue adelante, lo lograrás, en la última lo has logrado.
    Un gran abrazo

    ResponElimina
  2. M'agraden la segona i la quarta. Reconec que les altres dues, la primera i la tercera. són una birria. Estic content que coincidim en valorar positivament la quarta.
    Una abraçada
    Eduard

    ResponElimina
  3. Per mi, molt bona la segona, millor inclus que la cuarta, el tema es molt minimalista pero diuen els savis que tampoc s'ha de pintar tot!

    ResponElimina
  4. D'acord amb les tres opinions anteriors....
    malgrat tot, m'agraden totes. I el treball
    d'investigació i estudi, que fas a cada sortida.

    ResponElimina
  5. De entre todas, me gustan las que todos comentáis, en esto, estoy de acuerdo con ellos, pero me quedo con la segunda. Muy buena! En la cuarta me gusta el color que has utilizado dándole ese toque cálido a la obra. En tus pinturas hay una falta de colores cálidos.
    Salut.

    ResponElimina
  6. Joan Mª: Quina producció més artística, fresca i simplificada. M'agrada molt la primera.

    ResponElimina
  7. Res te tanta frescura com la pincellada directa ! Crec que la teva pintura beneficie especialmente a la colla

    ResponElimina
  8. Tens un estil molt personal i que és reconeixible immediatament, això és molt bo, doncs l'art ha de ser divers i reflectir la nostra cal'ligrafia. M'agraden les quatre, tenen una gran unitat!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.