dimecres, 8 de juny del 2016


14 comentaris:

  1. Cuando me la enseñaste ya te adelanté que me gusta. Molt bé.

    ResponElimina
  2. Molt bona Joan encara que la palmera hauria de ser menys treballada, menys contrastada (només la silueta) i amb menys taques. Perquè estant en el segon pla sembla que estigui en el primer.
    El Carlos diria "según vos" , amb raó.

    ResponElimina
  3. El día caluroso queda muy bien reflejado, se ve el sol y se supone el calor.
    Muchos abrazos

    ResponElimina
  4. Buena composición y buenos colores, una buena acuarela!!!!

    ResponElimina
  5. muy lograda con ese colorido lejos de la blancura de esas paredes pero muy entonadas de la palmera me sumo a lo que dice Quim

    ResponElimina
  6. muy lograda con ese colorido lejos de la blancura de esas paredes pero muy entonadas de la palmera me sumo a lo que dice Quim

    ResponElimina
  7. Joan, malgrat que la palmera esta molt ben resolta, penso que en Quim te raó respecte el paper que juga en el conjunt de la composició.
    Jo en la "dichosa" palmera m'hi vaig estrellar de mala manera. Un dia d'aquests m'has de donar quatre lliçons, a veure si aprenc a fer palmeres.

    ResponElimina
  8. Una buena acuarela amigo Joan y respecto a la palmera, insisto en el tema, está bien pintada pero estando a contraluz, debería haber estado menos detallada y un color más neutro. Estando tú en la sombra y la palmera al sol, casi a contraluz, casi no se deberían aprecian sus colores ni detalles. Oye, no me hagas demasiado caso, es solo una opinión mía.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  9. Si señor un encanto de acuarela,se me enriquece el alma mirándola, felicidades Joan.

    ResponElimina
  10. Caram Joan! Jo que pensava que no havies vingut, i mira quina aquarel'la més bona que vas fer. Sobre la palmera, a mi m'agrada molt com l'has treballat. En ocasions la solució perque passi a un segon terme també pot ser contrària és a dir reforçar el primer pla! De totes maneres tu has de fer la teva!!

    ResponElimina
  11. Tenías prisa, viste este rincón y allí le metiste el pincel al tema que has dibujado y pintado con un resultado excelente. Te felicito !

    ResponElimina
  12. Cada una es mes sólida qu l'anterior, composicións mes
    arriscades, i solucións molt pictòriques...
    Molt bé.

    ResponElimina
  13. la solitud de la figura principal pren una dimensió d'intriga, bon color, amunt!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.