dijous, 16 de gener del 2014

DES DE'L CASTELL DE MONTJUÏC

 reflexe imperiós
 tinglat
 cel i mar
reflexe entre tinglats

tots ells petit format i diversos papers, 300, 600 g/m2

dalt del castell vaig veure el colomer i la consol em van dir que éreu a miramar, lluny d'allà, vaig decidir instal.lar-me amb tota tranquil.litat, no els vaig veure marxar i tot hi que em van dir el bar de trobada, estava prou satisfeta per seguir allà, la visita d'una rata rossa i grossa em va fer agafar ganes de marxar però els paletes del meu costat em van tranquilitzar, després cap l'AAC inauguració II MOSTRA D'HIVER INTERNACIONAL, ens hi vem trobar força colla
AMUNT!!!

28 comentaris:

  1. Sugerentes y muy creativas
    Un gran abrazo y muchos besos.

    ResponElimina
  2. tonets a dojo domingo benito! amunt!!!!!!!!!!! gràcies!

    ResponElimina
  3. jejeje! i altres coses també, :/ dolentota jo!

    ResponElimina
  4. Pobre rata... no sabía con quién se la estaba jugando!!
    Teresa, hay que tener mucha imaginación y valentía para pintar así.
    Tonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. nada, nada raimundo, pueden conmigo, las considero terroristas, atacantes, sucias, desdeñosas, inhumanas, insumisas, repugnantes, criminales, fastigoses... i paro!
      imaginación no,. Agudeza visual y corazón abierto, suficiente no? tonet guapu

      Elimina
  5. Ah, hermosa flor!!! Qué lejos fuisteis para estar tan apartado de vuestro amigo...! Tanto miedo os impongo? o es acaso... temor. Te busqué por todas partes... incluso entre la maleza que con sus espinas quedé marcado. Me abandonaste!!!
    Lo cierto es que lejos de donde me hallaba, unos metros más arriba, cerca del cielo, hiciste una serie amplia de acuarelas de gran belleza. Con auténticos colores, bien conjuntados. Preciosos!!!
    Está claro que esta mar que tanto nos atrae, te inspira profundamente, a pesar de todo lo "dolentota" que pretendes ser, pero que en el fondo (muy en el fondo) tu sensibilidad te hace crear estas hermosuras.
    Te felicito.
    Mushus. Muá!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ·#...linda flor de mi pasión... busca'm entre coixins de plumes folrats de seda, mai entre esbergers, mai!! abandonarte es imposible si no estás pegado a mi! que quieres que abandone? lo del mar está claro como su linda agua tranquila (este dia)
      estás seguro que tan lindamente pinté? mmm sospito que me n'amagues una mmmm tonet guapu, tonet!

      Elimina
    2. No, flor de mi pasión!! Je, je. Cuando digo que me gusta es QUE ME GUSTA! Y recuerdo alguna otra que has hecho sobre esta mar, que también me fascinaron. No sé, quizás sea ese azul... Y para que veas que es cierto lo que te digo, te diré que el del TINGLAT es el que menos me gusta.
      Mushus, de nuevo!!!!!!

      Elimina
    3. gracias guapo, no se ver la mejor ni la peor, se trata de investigar las formas, el color, el agua y como no: la percepción. aquí adjunto una dirección que me acaba de llegar y es interesante sobre este tema tan importante e imprescindible en el arte:

      http://solo-arte-actual.blogspot.com/2014/01/percepcion-principio-fundamental-de-la.html

      les aconsejo leerlo y practicarlo, por muy sabio que sea uno, nunca dejar de investigar, nunca!

      ala un coñazo de matorral. tonet guapu i molt sentit!!

      Elimina
  6. .. Imatges sintetitzades , bellesa superba !! Gràcies Teresa

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies a vos, sense aplaudiments no hi ha goig possible, res a envejar-me molt conquerit el vostre mèrit

      Elimina
  7. magnificas imagenes las que realizas eres una pintora que tiene inspiracion en cualquier lugar y realizas unos magnificos trabajos como tenemos aqui la muestra, muy bien

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracias diego! también llega tu inspirción allà dónde vas, con suerte o sin ella, lo mismo que yo, uff de fracasos, déu meu!!! tonet

      Elimina
  8. Nosaltres pintem amb els ditets, tu hi poses el fetge !!
    Tonasos

    ResponElimina
    Respostes
    1. tots pintem amb el cor i la ment, tots, res a envejar-me, ara bé, sí que pinto amb sang i fetge! no vegis com pateixo, però no es veu. tonet guapu!

      Elimina
  9. Jordà Vitò, pintes en una altre galàxia, (opinió personal), però amb una força i un atractiu extraordinari.Quatre aquarel.les i totes són un meravella.
    Felicitats

    ResponElimina
    Respostes
    1. sí JMP, la meva galaxia, el meu món, amb molta foça i força fatiga però amb el cor de bat a bat, atractiu???? molt em temo que no és compartit, però anem fent camí, encara que sigui en solitari i tristament, no deixar-se vèncer, aquesta és la qüestió -ser o no ser-
      vaig preguntar per vos als jardins de la tamarita, ens em de saludar correctament. Salut!!!

      Elimina
  10. Joan Mª:Abstracció i síntesi, això es lo teu. Endavant¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies JM! sí, primer síntesi, després abstracció i amunt!! bona cara al mal temps. salut!

      Elimina
  11. Viva el arte y mi amiga tan ARTISTA, maravillosos trabajos, un millón de besos, Teresa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. te redoblo el millón, gracias por llamarme artista, es un sueño!

      Elimina
  12. No hi ha dubte en que ets la reina de la imaginació i la fantasia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. antoni, gràcies! més que imaginació i fantasia, t'asseguro que és agudesa visual, segur!! "aprendre a mirar, aprendre a veure", m'ho va dir de molt jove l'Hernández Pijuan

      Elimina
  13. Que envidia ! Ya me gustaría a mi ver esas "cosas" tan maravillosas que tu has pintado desde el castillo. Eres única.

    ResponElimina
    Respostes
    1. no, no, res d'enveja jo la sento cap els teus preciosos quaderns i m'aguanto com puc, si cal mossegant el pal del pinzell ;)) Tonet guapu!!

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.