LA COLLA EN EL PALAU DE LA MÚSICA

dimarts, 20 de setembre de 2016

ELS JARDINS DEL GREC

M'he pres una certa llicència. Ja em perdonareu. El passat dimecres vàrem ser al Grec i vaig fer l'aquarel·la núm 1. No em va fer massa el pes i avui hi he tornat i he fet l'aquarel·la núm 2. S'admeten tota mena d'opinions. A mi em fa, ara, més el pes la segona. El dia era, si fa o no fa, semblant al d'avui: un cel rúfol amb anades i vingudes de llum. El Josemari i el Benito em comentaren que el xiprer hi sobrava. Jo segueixo pensant que no per evitar un fons excessivament monoton.

2 comentaris:

  1. Tu estilo es siempre perfecto y muy pulcro, pero en la segunda hay unos toques magníficos muy conseguidos; verbigracias: el reflejo del lago, los tonos del fondo y la precisión de las barandillas y el cielo. Con respecto al ciprés; este crea una composición muy "especial", pero no necesariamente es superfluo.

    ResponElimina
  2. Amigo Xevi, tienes razón, el ciprés forma parte importante del tema y la elección del mismo y su realización es privativa del autor,
    el comentario es solo eso, un comentario, no una crítica.
    Un gran abrazo

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.