dijous, 22 de gener del 2015

Mercat Nou de Sans   Barcelona
Aquarel.la


No se si feia mes fred a dins o a fora del mercat. El cas es que on millor vam estar va ser en el bar. Una copa de vi negre i una tapa de callos i fora fred. Es clar que la copa era de senyor, no com altres... 

15 comentaris:

  1. Dos obras magníficas de tu autoría. Vale la pena pintar contigo! Un abrazo!

    ResponElimina
  2. M'agrada, especialment la primera perquè amb poc dónes la sensació d'aquella llum dels mercats. Està ben captat l'ambient.

    ResponElimina
  3. Las dos son muy buenas y funcionan muy bien,.... como siempre!!!!

    ResponElimina
  4. Quim, la primera del mercat és genial,pintar al mig del mercat, a la peixeteria, és un exercici de gran valor i d'una gran seguretat en la teva capacitat pictòrica ; pero el resultat és inmillorable, la gent està comprant, la peixetera està aconsejant al senyora que ha decomprar, la composició i els colors son una peciositat.. és molt i molt bona. La segona també ho és... pero la primera és el MERCAT.
    una abraçada

    ResponElimina
  5. Sito, tal como te dije, esta vez has vuelto a ser tu!! Y claro, tal y como también te comenté, aprovechaste la ausencia del inquisidor... Que se quedó con el vino corto... En cambio tú, lo celebraste con vino grande... Sacaste dos muy buenas acuarelas. No sabría decirte cual de las dos me gustan más. Loa ambientes los bordas, como en el mercado y las calles con sus coches, personajes, ambiente, luces... los haces tan bien, que hasta se oye el bullicio! El que mejor sabe pintar el sonido del bullicio!!!
    Un abrazo.

    ResponElimina
  6. Quim, ets un mestre en interpretar la vida quotidiana, les coses de cada dia, la gent pel carrer, l'aquarel·la del mercat és una passada, et felicito !!!

    ResponElimina
  7. Joooo... si sabìa que servían el vino de acuerdo a la cantidad de acuarelas pintadas, me esmeraba y pintaba mas.... O habrá sido por la calidad... Me inclino mas por esto último! Que bueno eres Quim! Aunque mira por donde, en la primera, no le habrá hecho mucha gracia al Pescadero que hayas metido un gato anaranjado en el expositor.... Un abrazo! (la próxima paga un vino mas generoso!)

    ResponElimina
  8. Carai Quim de dues en dues i jo em prou feina en faig una i ademes boníssimes. Felicitats MESTRE.

    ResponElimina
  9. Las dos geniales!! Quim.Un día más, nos has demostrado tu gran dominio de la acuarela y de la composición. Muchas felicidades!!!

    ResponElimina
  10. Me gustan mucho y al natural aún más, las dos.
    Salvando el azul cobalto de la primera que aparece como nuevo esta semana, da la impresión de que has recuperado tu paleta más habitual.
    En la primera se ve que has tenido la picardía de descentrar algo la perspectiva, para evitar la excesiva simetría. Muy bien hecho.
    La segunda con esos grises terrosos que tan bien trabajas.
    ¡hay que felicitarte!

    ResponElimina
  11. Las dos buenísimas, otra lección de como pintar interiores y exteriores. No Fallas !!

    ResponElimina
  12. L'interior del Mercat, tornar a dir-nos que ets molt valent en pintar qualsevol escena
    GENIAL

    ResponElimina
  13. Les teves dues aquarel.les tenen aquest toc mestre de tacar i insinuar a base de volums de color, ombres i llums. Els personatges que hi poses són estupendos.

    ResponElimina
  14. Las dos son buenísimas, pero creo que la del interior merece una mención aparte por la dificultad de ser interior y la multiplicidad de focos de luz, que has sabido resolver perfectamente.

    ResponElimina
  15. Joan Mª: Quim m'agradaria alguna vegada poder-te criticar, però em sembla que no ho aconseguiré. Has fet un magnífic treball¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.