dimecres, 7 de gener del 2015

Casa Lleó Morera (detall)


Quan s'està incòmode perquè el dia és núvol i a un se li fica la humitat al cos, procura acabar depressa. Així és que, com que la primera aquarel.la (que és la originària), no m'acabava de convèncer, en arribar a casa, l'he escanejat tal qual i, tot seguit, m'he permès de afegir-l'hi unes quantes ratlles amb retolador sèpia i alguna ombra, per experimentar. No es tracta d'una enquesta; ja que, si fa no fa, el resultat és ben poc evident... però, perdut per perdut, he volgut veure si pagava la pena la diferència.
Aquí, consecutivament, n'he reproduït els dos resultats.

9 comentaris:

  1. Increíble quizás; pero yo no noto la diferencia. Me parecen dos muy buenos trabajos los logrados. Un abrazo

    ResponElimina
  2. L´unic que puc dir es que aquesta enorme balconada potser hauria de tenir una ombra reflexada en el edifici. I alguns foscos en la part baixa de la mateixa intensitat que .els de la part alta. En quan als colors ho has fet al revés ja que els allunyats son calits i els del primer pla freds. Fa que quedi tot molt pla. Però si queda be ben fet està.

    ResponElimina
  3. Independientemente de lo que comenta Quim, que es cierto, pero el resultado es bueno cromáticamente. En la segunda las rayas (que casi siempre tienen un gran valor expresivo) le dan mas fuerza y volumen al trabajo.

    ResponElimina
  4. Jo les veig iguals i magnífiques totes dues.

    ResponElimina
  5. Creo que faltan sombras arrojadas (sobre todo la de la tribuna) y alguna en el suelo que compense la mancha oscura de la base de la comentada tribuna.
    Por otro lado, la cosa estaba bien y no creo que pidiera líneas adicionales. Me apunto a la primera (con más sombras).

    ResponElimina
  6. El tema no es muy agradecido, así lo veo yo, pero tu como siempre, lo has dibujado a la perfección y resulta un atractivo trabajo.

    ResponElimina
  7. Me tiro dos horas criticando a piaccere tu trabajo, me regodeo en buscarle el pelo al huevo, y resulta que luego mi comentario no aparece.... No es justo! Igual repito que me recuerda al Juego de los Siete Errores, que aparecía en el vespertino 5ta La Razón, que seguramente el company Eduardo DC recordará. Un gran abrazo!

    ResponElimina
  8. Ya me gustaba en tu primera intención. Un bonito dibujo, que siempre dominas!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.